torsdag 5 juli 2012

Dagens handel

Trots en tråkig start på dagen blev det lite action efter lunch när börsen föll ihop. Har handlat främst Sandvik, Boliden och Volvo idag och skrapat ihop några kronor vilket alltid är trevligt. Handlat lite småbolag också men mest omsatt med ganska god marginal var Boliden.

Har tyvärr inga roliga bilder att delge utan det var relativt händelsefattigt. Trots bloggens låga ålder har en del hittat hit redan vilket såklart är kul. Fler tradeanekdoter utlovas framöver.

Jag finns även på twitter, @livetsomtrader .

Skrev en del om NOMI på både twitter och här igår, det sjukaste är att jag idag upptäckte att jag twittrade om NOMI redan den 27e juni och skrev att jag nästan var tvungen att långa. Den 27e handlades den mellan 6,45 och 6,85. Tyvärr lyckades jag inte övervinna min egen dumhet och långade exakt 0 st. Idag, 80% senare, äger jag fortfarande 0.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar