onsdag 18 juli 2012

Börsen är oseriös

Ericsson - Sällan skådad squeeze. Tror aldrig jag upplevt något så sjukt, skulle möjligtvis vara förra CDON-rapporten då den stängde flat efter att ha varit ner typ 15% på en katastrofal rapport. Idag kommer Eric in 40% sämre än SME och aktien bara stiger hela dagen. Så jävla sjukt att jag inte finner ord. Som synes på bilden har jag snarare gått emot dom sjukaste rörelserna, omöjligt att ställa om till att skiten ska vara på plus. Skulle skjuta mig själv om jag förlorat pengar på långsidan i Eric idag.

Dagens Eric-handel


CDON - Rappen tycker jag var helt kass på typ alla punkter, fallande bruttomarginal, svagt resultat och sådär tillväxt. Med den värderingen som CDON har borde aktien ner 10%, den är såklart upp 12% i skrivande stund och vet inte hur sjukt det är. I stil med förra rapporten nästan. Är glad att jag kommit ur skiten med ett plusresultat åtminstone, var som mest kort nästan 9k aktier så det är bara att tacka och ta emot.

Omsättningsmässigt har dagen varit ganska lugn med tanke på hur mycket som hänt.. Eric är överlägset störst. Gjort massa småtrades i HUSQ, BEGR, BMAX, BBTO och liknande men resultatet för dagen får man vara nöjd med. Trots det lite bitter eftersmak efter att ha klivit av en del på tok för tidigt. Många tusenlappar som gått upp i rök.

Dagens enklaste pengar - BBTO



Längre bets - Jag tror att Cybercom kommer fortsätta sin kräftgång fram tills dess att emissionsvillkoren blir kända åtminstone men det kan vara läge att kliva in i samband med emissionen. För CDON måste SÄLJ gälla alla dagar i veckan på dessa nivåer. 

Har börjat skriva allt mer på twitter, om det inte är en övergående period så följ livet som trader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar