fredag 2 november 2012

Halvdag och summering

Idag är det halvdag på börsen så planerar redan den första biran och klockan är 10:42, life is good..

Veckans mesta action har SWMA stått för, omsatt ca 60 MSEK under vecka i SWMA alone. Resultatet är under all kritik på grund av att jag återigen ska gå emot trenden och långa för tidigt. Marginellt plus trots en riktigt fin vinst på rapportdagen. 

Utöver det bjöd SOBI på gratis pengar i onsdags vilka jag tacksamt tog emot. Fanns över 1 min att långa på under 37 och jag hann till och med börja tänka på delstopp och ligga back trots mitt snitt på 36,50 tror jag det var. Folk tog sig samman efter 1 min och gjorde en fin vinst.  

Annars har veckan varit lite segare när rapporterna börjar ta slut. Har tyvärr inga jätteroliga grafer att bjuda på så utfärdar ett löfte om bättring nästa vecka. Annars brukar det dyka upp ett par på twitter under dagarna, följ där @livetsomtrader . 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar