torsdag 25 oktober 2012

Lång bloggtorka

Efter lång tystnad här på bloggen tänkte jag komma med en kort uppdatering.

Ser när jag själv tittade in här att senast jag skrev satte jag omsättningsrekord, det är sedan dess slaget och nya höjder. Jobbar för större size och mindre tryck konstant men det går inte alltid så bra. I övrigt har man haft lite semester och varit iskall men börjar hitta tillbaka till dom gamla takterna.

Dagen har varit sjukt händelserik, insåg inte förrän efter lunch att SEB hade rapporterat. Då är det för mycket att göra. Tänkte bjuda på lite grafer från dagen. Tappade runt 6,5k i SKF och KLED men dom graferna är så intetsägande att jag håller dom för mig själv.


Dagens BOL var bara en underligt seg berg och dalbana. Var väl rätt som mest 5k men första gången helt ute var jag -5k. Handlade mig tillbaka mot 0an men kom aldrig riktigt så långt.




LUMI får en kort förklaring. Först långade jag nere på botten men hann tyvärr stoppa hela volymen där nere på botten. Sen ny långning med scale på vägen upp. Efter vändningen ner är det en kortning som togs in några ören ner. Slutade +5,5k tror jag.


ORI var dagens enklaste trade, kortade i callen och direkt efter och fick 12-13k. Andra delen från 09:40 och framåt är 2 långningar där nere, en minimal påfyllning på sista blåa och sen all volym ut på sista röda. Blev nog ytterligare 2k.

SAND var återigen en fin möjlighet att tjäna pengar, dock var jag tyvärr för dålig för att vara en av dom som gjorde det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar