tisdag 25 september 2012

Omsättningsrekord och dålig disciplin

Idag var Avanza glada över att ha mig som kund, omsatte närmare 45 MSEK och tyvärr gjorde jag ingen annan glad. Trots att jag långade Volvo direkt på pm innan den sjuka rörelsen förlorade(!!) jag pengar på totalen. För jävla dåligt om jag får säga det själv. Bild på eländet hittar ni på https://twitter.com/LivetSomTrader/status/250580106655969280/photo/1

I övrigt hände väl inte så jättemycket, var inne och rotade lite i det sedvanliga large cap och lyckades förlora pengar både på bra nyheter i SAS och dåliga nyheter i ABB efter Emersons prognossänkning. Som ni förstår sammantaget ingen höjdardag.

Utöver detta har jag faktiskt ägnat lite tid åt att läsa på om potentiella långcase, mycket intressant blir Vitrolifes utdelning av Xvivo. Xvivo skall tas upp för handel redan i början av oktober och det skall bli ruggigt intressant att se vad marknadens dom blir. Själv tror jag på grava felprissättningar och skall göra mitt bästa för att förlora en krona eller två på vägen ;)

I morgon händer inte så mycket mer än Scanias kapitalmarknadsdag men det dyker säkert upp något as we go.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar